ships camouflages
Results 1 to 3 of 3

Thread: ships camouflages

  1. #1

    ships camouflages

    Pour Stuart 277 : avant de uploader mes derniers skins pour bateaux , je voudrais savoir si il est possible d'éviter le défaut de peinture de l'arriere des bateaux . Actuellement c'est possible mais alors toutes les superstructures sont peintes de la meme couleur : exemple les contre torpilleurs des FNFL Jaguar et Triomphant




    quelques croiseurs US


  2. #2


    I repaint the VN Almirant Graf spee like a generic KMS Deutschland class Cruiser

    I will repaint the Wood of Nelson like the other british VN colection models.
    Attached Thumbnails Attached Thumbnails british vs german.png  

  3. #3

    New Texturing

    Hi Dombral
    I have re-textured all of the FNS Destroyers and the New York Battleships. For Maxstuka, I have also made the foredecks of the New York Battleships as 'thin', as I could without making new hulls.
    I will upload them on the next couple of days.
    Cheers
    Stuart
    PS I could not re-texture the front of the hulls on the Destroyers, so be careful at the front.
    As usual, I use google translate.

    Je ai re- texturé tous les Destroyers FNS et les Battleships New York . Pour Maxstuka , je ai aussi fait les foredecks des Battleships New York comme «mince» , que je ai pu sans faire de nouvelles coques .
    Je vais les télécharger sur le prochain couple de jours .
    Santé
    Stuart
    PS je ne pouvais pas re- texture l' avant des coques sur les Destroyers , soyez donc prudent à l'avant .
    Comme d'habitude , je utilise Google Translate.

    He re- texturizada todos los Destructores FNS y los acorazados de Nueva York. Para Maxstuka , también he hecho las cubiertas de proa de los acorazados de Nueva York como " fina " , como pude sin hacer nuevos cascos.
    Voy a cargarlos en el próximo par de días .
    ¡Salud
    Stuart
    PD Yo no podía volver a la textura del frente de los cascos de los Destructores , así que ten cuidado en la parte delantera .
    Como de costumbre , yo uso el traductor de google.
    Attached Thumbnails Attached Thumbnails Bourrasque V2.jpg  

Members who have read this thread: 0

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •